Tiada tajuk.

Kebelakangan ni adela beberapa orang yang tanya ‘dah ada boyfren ke?’. Emm rasanya kalau usia ni lagi 9 bulan genap 27 tahun baik saya jawab camni je ‘kalau umur camni rasanya tak cari boyfren dah, baik saya cari suami’. Tu jawapan dalam hati. Jawapan pada diorang ‘Nanti bila dah terbuka hati, insyaAllah adela. Lepastu nak terus kahwin. Heehee (bunyi sedikit gataiii di situ)’.

Macamtulah. Bila ada yang kata macam mana nak terbuka hati kalau asyik tutup je. Nak buat macammana, pakar kata saya ni memang kurang emosi. Sebab tu kadang2 tak paham. Nak cakap dengan saya harus go straight, don’t belok-belok. Pantang saya kalau ada orang berkias-kias bila menegur salah-silap saya. Cakap terus-terang tanpa menyakitkan hati pun boleh kan.

Oh ye, selain kurang beremosi, saya juga kalut. Insiden semalam membuatkan saya tersedar, saya harus ada soulmate yang boleh menjadi problem-solver saya yang kalut ini. Ahaha. Semalam air tumpah atas bajulah, lepastu bila ada ofismet perlukan pertolongan, saya jadi pening tiba-tiba, walhal masalahnya kacang goreng je. Syukur ramai kawan2 bantu. Lepastu bila kalut, saya terlanggar divider jalan pula waktu reverse kereta. Oh ntahpapelah. Rasanya perlu rehat di rumah dan jogging di Taman Botanikal.

Tabahkan hati, lepas minggu depan baru balik kampung! i’ll be back, Cinggu ^_^

Advertisements

2 responses

  1. asil…….
    hurmm..jodoh tu pasti akan dtg..tp kdg2 kene carik..hehhee..pe pon jodoh,ajal, maut di tanganNYA…kita manusia kene berdoa..asil memang kalut.hehhehe..kalot takpe..jgn jd kolot..hahaha..be ur self..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s