Isnin yang indah

Why o why. Tell me why o why…Walau cuba setting minda untuk hari Isnin yang indah, nampaknya aku tak berjaya. Tajuk tu aku letak Isnin yang Indah, sebab cuba membuat reverse psychology terhadap diri sendiri. Ala-ala En. Ahmad Long dulu. Masihkah korang ingat teman2? HAHA.

Aku memang tak boleh terima benda2 reverse2 ni. Tak dapat terima teguran indirect, atau apa2 yang tidak secara terus. Kalau ada apa2 yang korang mau sampaikan, sila sampaikan secara jelas nyata dan terang macam Izhar Halqi tu. Kalau cakap berkias beritma berirama, minta maaflah sebab otak aku lambat digest dan aku boleh dilanda tekanan jiwa melampau sebab susah hadam. Eh eh tetiba.

Begitulah di petang Isnin ini, aku harap perjuangan membawa kerja2 balik rumah akan dipermudahkan. Dengan rahmat Ramadhan malam ke-7. YA TUJUH NOMBOR KESUKAAN AKU. Nyong kepingin balik nang Labohan Dagang. Eh tetiba lagi.

4 responses

  1. haha..reverse psychology..never works on me…aku lebih suke melayan monday blues..hahaha.kapan mau balik ke olak sempit?nnt kabarin ya..kepingin mau jumpa kamu..sudah rindu bangat…

    • yah, never works on me too. n fadh jugak kot. kite bertiga dilanda depresi melampau sepanjang sem. ahaha. aku balik olak lempit ptg ni. jom balik:) kita kena set timing utk jumpa buka ramai2. kan kan kan. kalo x, sampai bile xsempat.

Leave a Reply

