How’s the pc

-SHORT term pain for long term gain-

-mind OVER matters – 

Dua-dua ayat ni En. Jak yang ucapkan. 1st year kat UTM dulu.

Bukan itu yang aku nak bagitau. Aku cume nak bagitau aku ada ‘M’ lagi satu, M yang marah.

Di kala ini, YM xboleh install, antivirus xboleh install. Ape-ape pun xboleh install. Dahla ini pc lem*** macam kura-kura. Kura-kura pon xlem*** macam ni. Kesian kura-kura. Tak pasal2 dapat nama. Well, at least glemer.

Lepas format terus jadi cenggini. Pelik gak, awat xleh install …Technician semua g induksi, jadi, bersabarlah and positive thinking. Okeh. Adakah ini semua terjadi kerana aku ade ber-lagha dgn pc ofis? Lu pikir-lah sendiri, kata Nabil pada aku.

Ye, saya kuuuncii lirik ini, Aznil..tak pasal2. Selamat bakal hari lahir kepada diri sendiri.

Advertisements

2 responses

  1. Rasanya boleh bayangkan kot rasa marah tu,hehee..:) sabar ye, sabar..mungkin sebab dah tak jadi administrative kat pc tu lagik sbb tu dah tak bleh install macam2 🙂 budak2 tu nanti kalau ada bolehlah terangkan,hehe..

    Bila komen kat sini terasa rindu plak kat banting,hahaha..mungkin sebab orang kampung kot,kekek..banting sekarang dah ada kopitiam oo, best,hahahahahahah..

  2. iyela, tmpat jauh lagi dikenang, ini pulak tempat sndiri..saya lagila jauh mrantau smpai sini..hari2 rindu kat banting. heheh..wah-wah, da ade kopitiam…katne la tu..dulu bgtau kwn2 kat banting ade mcD sume mati2 diorg xcaye. tsk

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s