Syioknya Raya!!!

gambar-versi-merenung-masa-hadapan

gambar-versi-merenung-masa-hadapan

kenapa mesti di tingkap juga kamu semua menyempit?

kenapa mesti di tingkap juga kamu semua menyempit?

Ni kat tangga dan tingkap rumah mak cik. Aku yang ambik gambar ni. Rasa macam angle dia cantik. Maksudnya, aku berbakat jadi photographer kah? Haha, perasan. Sapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri. Henpon cap ayam, maka jadilah gambar itu begitu.

Ini entri terlewat. Sudah masuk Zulkaedah sekarang. Better late than never omputeh kata.

Ingat lagi nostalgia zaman kecik-kecik? Dulu selalu round-round naik skuter pak cik. Aku mesti berdiri kat skuter tu. Sambil pusing-pusing lihat damar keliling kampung. Oh, indahnya..Kalau bisa masa lampau kita pusing kembali? Tak mungkin kan?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s