Pak Din Pencen

Pak Din dah pencen? itu antara feedback paling lawak prnah aku dgr bile kami cakap nak makan kat kedai Pak Din Pencen..

FYI, Pak Din yg kami kenal kat serata pekan Selandar ni 2 org je..Persamaan 2 org ni, dua-dua ramah tamah. Perbezaan, mmg 2 org yg berbeza. Nak cerita, Pak Din Pencen punye kedai mmg best. Tip-top~Ape yg tip-top? of kos makanan2. Paling special bihun sup+limau ais(cmpur asam boi). Curah sambal kicap 3 4 sudu, mmg kaw..nangis sambil makan!!!

Lagi yg best, makanan cukup murah. Bihun sup RM3 mmg byk sangat isi dgn macam2. ayam. taugeh. bihun. sup. fishcake. tauhu..Harga lauk pauk lain statik. Ambik banyak or sikit, bayar sama. Byr pun lebih kurang. Pak Din & Mak Mah xberkira.

Lagi, kalau makan kat sini, boleh jumpa macam2 bangsa. Melayu, Cina, India, warga Indonesia pon ada. Pendek kata, kedai ni sediakan makanan sedap2 yg semua orang, semua golongan pon mampu. So, kawan2, kalau korang bertandang ke Selandar, maila datang sini..in the house insyaAllah.

Advertisements

4 responses

    • k.gee : yes, mmg selera esp bihun sup dia..
      k.melor : bole2, as keja part time. kak byr gaji.hehe
      k.lin : haha..everyday pekena bihun sup pak din pon xpa kan..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s