Writing Under the Silara:02

Minggu ni, minggu ‘bebas’ bagi kami. Kami yang ada di ofis. Kerja ada, tapi colleagues ramai xada, jadi aku simpan kerja tu dulu. 

Isnin :  cuti. mengada2 nak ambik dgn alasan housemates xada. susah nak g gheja. masak-masak. makan sorang2. boleh tahan lagi..

Selasa : rutin semalam. masak-masak. makan sorang2.xtahan dah..natijahnya, tak habis. Tak sanggup duduk sorang2, nekad bermalam-malam kat rumah k.a**.tqvm atas keprihatinan*__*

Rabu : Thumbprint. Ofis agak lengang. Semua orang ingat aku berkursus. Rupanya ambil cuti duduk2 di rumah.  Hari ni aku & k.a** habiskan dgn operasi melawat k.l** yg xsihat. Hehe..sebab kami sgt prihatin, kami stay quite lama kat situ. Hehe..sangat lama..Petang, ke pasar malam Jasin. Membeli-belah. Especially durian. Makan macam2 bertiga. Berkat. (shingga entri ni ditulis : seketul ayam percik & separuh jagung bakar masih selamat xtermakan dlm fridge k.a**.)

Khamis : rutin petang khamis aku dah xada. cuti. kali ni ganti dgn upacara makan durian+rambutan+manggis beramai2. tepi tangga kami berlonggok. durian lagi~~.Petang, makan2 di Roza. Sgt kenyang. Alhamdulillah. Malam, k.m***** datang tidur rumah k.a**. Melantak durian lagi~~Hehe…
Jumaat : Bangun pagi2, semua sakit tekak. Batuk ala-ala. Penangan durian!!
Dan skrg, semasa entri ini ditulis, ofis ini sangat sunyi. Jumaat. Rasa sejuk semacam. Haha..jgn fikir bukan2..sejuk rasanya..sebab semua aircond dbuka tapi haba sangat kurang, xramai umat manusia dalam ni. Mari tutup aircond skrg! Yahh..elakkan pmanasan global, elakkan pmbaziran harta kerajaan!!
Advertisements

4 responses

  1. huh..aku xleh lupa kulit durian dirumahmu…yang telah berjaya disepak oleh aku…silaaaaaaa….hampeh hang nie letak durian kat tengah2 alam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s